תלונה: "תנאים לא סבירים במלונית"; אחראי המלוניות: "מה שטעון שיפור ישופר"

קובי פינקלר No Comments on תלונה: "תנאים לא סבירים במלונית"; אחראי המלוניות: "מה שטעון שיפור ישופר"

חולי הקורונה החרדים מתלוננים על תנאים לא סבירים במלון לאונרדו ירושלים: בתגובה לפניית רדיו קול חי-אל"מ אלי קינגסברג סגן מפקד מחוז ירושלים ואחראי המלונות: "בדקנו את הנושא ביסודיות. מה שטעון שיפור ישופר. קנינו מאות נטלות ואין מחסור בציוד"

מלונית קורונה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למערכת 'קול חי' הגיע השבוע מכתבו של חולה קורונה ששוהה במלון לאונרדו בירושלים "לצערי אני ורוב בני משפחתי נמצאנו כחולים מאומתים בקורונה ונשלחנו למלונית החלמה במלון לאונרדו ירושלים. לכאורה נחמד לקבל בית מלון 'בחינם', אך לא כך פני הדברים, אכן נחמד שזכינו לסוכה בחג ולאוכל מוכן שלאנשים חולים כמונו היה קשה להכין, מודים אנחנו לבורא עולם על החסד שעשה עימנו, נו אם כן בטח כבודו שואל מדוע אני פונה אליו… את דמי אחי אני מבקש.

"לצערי בתי המלון מנצלים את הציבור החרדי, מתייחסים אליו בזלזול ומרשים לעצמם לתת יחס ושירות מתחת לכל ביקורת. מערב חג סוכות נמצא אני כאן בבית מלון לאונרדו ירושלים, ולא זכיתי לראות אפילו פעם אחת סבון נוזלי או מוצק לשטיפת ידיים לא בשירותים ולא בעמדת נטילת ידיים בחדר אוכל, נייר מגבת לניגוב ידיים מאן דכר שמיה, לא להאמין, הנקיון פה מתחת לכל ביקורת, נראה שמישהו פה מקבל מהמדינה כסף לכלכל אותנו ודואג לסנן לעצמו את "השמרים".

"ארוחת בוקר מוגשת במין חמגשית קרה עם לחמנייה גבינה קטנה מאוד, ריבה, מעדן וקצת עגבניות שרי, נו לא רע, אכן אם האוכל היה טרי החרשנו, לצערי ראיתי במו עיני קוטג' פג תוקף במארז הנ"ל לחמניות יבשות מתפוררות ואפילו עם עובש, ארוחות הצהריים כל יום אותו דבר בדיוק, נו אם היה אוכל טעים החרשתי… וגם אם כן אף אחד לא מסוגל לאכול שבועיים ולפעמים יותר אותה ארוחה בלי גיוון, ארוחות ערב דלות ועלובות ביותר, כמות הפיצות שמוזמנות לכאן מטורפת, מתי שמעת מישהו שהולך למלון ומזמין אוכל מבחוץ?, המדינה משלמת להם כסף מלא ואנחנו מקבלים שאריות, ראיתי קרטון אוכל עם תאריך של יום ראשון מחולק היום יום שלישי!".

"בארוחת צהריים אנחנו עומדים בתור כמו ברוסיה של שנות ה-90, חולקו בננות חתוכות לשליש כאילו היינו קופים בגן חיות… ועוד ועוד מעללים, חבל ממש חבל שתקציב עתק של המדינה נופל לאנשים חסרי לב שרק מחפשים לעשוק אותנו האזרחים והמדינה".

"נכון יש שיגידו שיש התנפלות על האוכל ובצדק, גם אני כעסתי על כך בתחילה, אבל ככל שאני שוהה כאן יותר אני מבין מדוע אנשים אוגרים לוקחים אוכל לחדרים, כי פשוט אין וודאות לגבי האוכל, האם יהיה מספיק האם יהיה טעים והאם בכלל יהיה טרי, ידוע לי שכבודו ממידת החסד וכולו מלא רחמים בטוחני שכבודו יעשה הכל למען עם ישראל החרדים לדבר ה' הכלואים בבתי המלונות הללו מרצון אבל לא על דעת כך, אנא ממך לא למעני כי אני כבר אמור לעזוב למען אחי, תדאג שיהיו תנאי מחייה נאותים ואוכל טרי, נייר מגבת וסבון לנטילת ידיים, ה' יברך אותך שתצליח בזה ובכלל ממני הקטן…" שמו שמור במערכת.

בצה"ל הגיבו ומסרו כי "מלונית 'לאונרדו ירושלים' ככל המלוניות המאכלסות חולי קורונה, הינה מתקן הבראה הבא לתת מענה חלופי לאשפוז. צוות המלונית יחד עם צוות פיקוד העורף עושים ככל שביכולתם לסייע ולהנעים את שהות המחלימים במלון וכן לשפר את רווחתם. מאמץ זה כלל היערכות נרחבת של מערך המלוניות לקראת חגי תשרי, שכללה הזמנת אוכל עשיר ומגוון, הכנסת ספרי תורה למלוניות ואספקת צרכי האורחים לטובת קיום מצוות החגים השונות".

"במלונית לאונרדו נערכו לקליטת אורחים רבים טרם החג, בין היתר עם כמויות מזון מתאימות. עם זאת, הטענות על מחסור, תיבדקנה ובמידת הצורך יופקו לקחים להמשך. כל תלונה ובעיה מטופלת באופן פרטני ובמלוא הקשב".

אל"מ אלי קינגסברג סגן מפקד מחוז ירושלים ואחראי המלונות: "בדקנו את הנושא ביסודיות. מה שטעון שיפור ישופר. קנינו מאות נטלות ואין מחסור בציוד. צריך להבין שאנשים באים כאן להחלמה ולא לבית מלון. מה שנדרש יטופל. אנחנו עושים הכל כדי להנעים את השהות של החולים".

והוא מוסיף "אלפי בני משפחה עברו במלון מאז פתיחתו וטענתיו של המחלים לא עומדות בקנה אחד עם מאות רבות של מוקירי תודה", כלשונו.



0 תגובות